مقالات

خدمات حسابداری، حسابرسی، مشاوره مالیاتی در شهرک صنعتی اشتهارد

موسسه حسابداری درشهرک صنعتی اشتهارد

موسسه اندیشه حساب رسا درشهرک صنعتی اشتهارد

شهرک صنعتی اشتهارد یکی از بزرگترین شهرک های صنعتی در کشور است و بزرگترین شهرک صنعتی در استان البرز به حساب می آید . عملیات ساخت شهرک صنعتی اشتهارد از سال 1373 آغاز گردیده و زمین قابل اشغال برای احداث واحد های تولیدی در حدود 768 هکتار می باشد . با توجه به مصوبه انجام شده در ابتدای سال1399 ، فعالیت در این شهرک صنعتی برای حداقل 5 سال و حد اکثر 13 سال دارای معافیت مالیاتی می باشد .صنایعی که می توانند در این شهرک به فعالیت بپردازند: صنایع دارویی ، تجهیزات پزشکی ، صنایع فلزی ، صنایع شیمیایی ، صنایع سلولزی ، صنایع کانی غیر فلزی ، صنایع نساجی ، وصنایع ریخته گری می باشند.
موسسه خدمات حسابداری اندیشه حساب رسا، مجموعه ای از مدیران مالی ، کارشناسان و حسابداران خبره که با بهره گیری از کادر مجرب و آشنا به آخرین اطلاعات در زمینه حسابداری، حسابرسی، مالیاتی همواره سعی و کوشش فراوان دارند . که در ارائه خدمات مالی، حسابرسی و مشاوره در راستای اهداف واحدهای کسب وکار و همسویی با آنها جهت رشد وشکوفایی، گامهای موثری بردارند.شما می‌توانید بسیاری از دغدغه‌های حسابداری خود را برطرف کنید و با خیالی آسوده امور حسابداری خود را به متخصصان موسسه اندیشه حساب رسا درشهر رشت بسپارید. ومی توانید با شماره 91030927-021 با کارشناسان ومدیران با تجربه موسسه رسا تماس بگیرید.

خدمات مشاوره مالی و مالیاتی در  شهرک صنعتی اشتهارد

مشاوره مالیاتی در شهر رشت، یکی از خدمات موسسه اندیشه حساب رسا مشاوره مالی و مالیاتی در شهر رشت میباشد. مشاوره مالیاتی به عنوان یکی از اصلی‌ترین خدمات مالی است.  بسیاری از صاحبان کسب و کار‌هایی که جزو پرداخت کنندگان مالیات قرار دارند، به آن احتیاج دارند. با توجه به نیاز‌ها و چالش‌های مدیران و صاحبان مشاغل به دلیل قوانین سخت و پیچیده، تعدد بخشنامه‌های مالیاتی و ابهام و تعارض در قوانین، تهیه یک گزارش مالی و ارائه آن جهت امور مالیاتی را امری بسیار سخت و تخصصی کرده است. در شهر رشت شرکت های حقوقی بسیار زیادی وجود دارد که نیازمند خدمات مشاوره مالی و مالیاتی هستند. کارشناسان موسسه حسابداری اندیشه حساب رسا در شهر رشت همیشه درکنارشما هستندتا بهترین خدمات وارائه بدهند.

خدمات اظهارنامه مالیاتی درشهر رشت

مهلت ارسال اظهارنامه مالیاتی بر اساس قانون مالیات‌های مستقیم تا پایان تیر ماه (حداکثر تا 31 تیر) است که با مراجعه به سایت اداره مالیات به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. سال مالیاتی طبق قانون مالیات‌های مستقیم یک سال شمسی است که از ابتدای فروردین هر سال شروع و به پایان اسفند ماه همان سال تمام می‌شود.اما اگر سال مالیاتی موجود در اساس نامه یک شرکت با سال مالیاتی رسمی کشور، تطابق نداشته باشد، ملاک تعیین میزان مالیات، سال مالی آن شرکت خواهد بود. موسسه خدمات حسابداری اندیشه حساب رسا در شهر رشت با داشتن مشاوران با تجربه و مدیران باسابقه می توانند بهترین آموزش وبه واحد حسابداری شما ارائه دهند ومی توانید با شماره 91030927-021 با موسسه رسا تماس بگیرید.

تنظیم اظهارنامه شامل حال چه کسانی خواهد شد ؟

افراد حقیقی و حقوقی که در زیر ذکر شده‌اند، ملزم به ارائه اظهارنامه مالیاتی می‌باشند:

1. تمام افراد حقیقی فعال در کشور که از پرداخت مالیات معاف نمی‌باشند.
2. تمام اشخاص حقوقی فعال در کشور و مستثنی از معافیت مالیاتی.
3. تمام افراد حقیقی و حقوقی ایرانی که خارج از کشور کسب و کار دارند.
4. تمام افراد حقیقی و حقوقی که در خارج از کشور اقامت دارند، اما در ایران درآمد دارند.
5. کلیه اتباع خارجی، چه به صورت حقیقی و چه به صورت حقوقی، که در کشور درآمد دارند وارد دستگاه مالیاتی می‌شوند.

خرید نرم افزار حسابداری در شهر رشت

امروزه کسب و کارها در هر اندازه ای که باشند صاحبان کسب وکار برای توسعه کارخود نیاز به یک نرم افزار حسابداری مناسب دارند. البته وجود نرم افزار حسابداری به معنای عدم نیاز به وجود یک حسابدار برای انجام امور حسابداری نیست. بلکه داشتن یک نرم افزار حسابداری مناسب، باعث افزایش دقت و سرعت انجام امور حسابداری شما میشود. شما می توانید با شماره تلفن 91030927-021 باکارشناسان موسسه حسابداری اندیشه حساب رسا تماس بگیرید ودرمورد خرید وراه اندازی سیستم حسابداری درخواست همکاری کنید یکی از مهمترین مزایای نرم افزار حسابداری ، توانایی آن در ارائه داده‌های مالی سریع می باشد. قبل از خرید نرم افزار حسابداری حتما با کارشناسان موسسه حسابداری اندیشه حساب رسا در شهر رشت مشاوره رایگان بگیرید تا ضمن بررسی از ساختارحسابداری شما نوع نرم افزار حسابداری مورد نیاز را به شما پیشنهاد دهند.

قیمت نرم افزار حسابداری

قیمت نرم افزار حسابداری با توجه به نیازها و اندازه کسب و کار، قیمت نرم افزارهای حسابداری متنوع است و می‌تواند بر اساس ویژگی‌ها، قابلیت‌ها، و پشتیبانی‌های ارائه شده متغیر باشد. در هنگام انتخاب نرم افزار حسابداری، مهم است که علاوه بر قیمت، به مواردی نظیر قابلیت‌های گزارش‌گیری، سهولت استفاده، تطابق با ساختار حسابداری شما و پشتیبانی فنی نیز توجه داشته باشید. در موسسه حسابداری اندیشه حساب رسا، ما می‌توانیم با ارائه مشاوره تخصصی، به شما کمک کنیم تا نرم افزار حسابداری مناسب با توجه به نیازها و بودجه کسب و کار خود را انتخاب کنید.

اعزام حسابدار درشهرک صنعتی اشتهارد

یکی از چالش‌هایی که کسب و کارها با آن مواجه هستند، استخدام نیروی مناسب  حسابدار برای حسابداری است. حسابدار، یکی از مهم‌ترین مشاغل در کسب و کارها به شمار می‌رود که به آن‌ها کمک می‌کند از نظر اقتصادی رشد کرده و نظم مناسبی داشته باشند. برای رسیدن به این اهداف باید از حسابداران حرفه‌ای در این کار استفاده کنند. موسسات حسابداری در چنین موار‌دی بهترین گزینه برای کسب و کارها هستند؛ زیرا مجموعه آن‌ها از متخصصن و بهترین حسابداران تشکیل شده است. موسسه خدمات حسابداری اندیشه حساب رسا در شهرک صنعتی اشتهارد مجموعه ای از مشاوران با تجربه ومدیران با سابقه در موسسه رساکه توانایی اعزام حسابدار با پشتیبانی موسسه را دارند وبا آموزش عملی وکاربردی ، حسابدارحرفه ای برای کسب وکارها اعزام می کنند وبسیاری ازدغدغه های صاحبان کسب وکاربرطرف می گردد.

آموزش حسابدار درشهرک صنعتی اشتهارد

کسب وکارها برای  میزان دخل و خرج خود برنامه ریزی میکنند و این موضوع امروزه به شکل حرفه حسابداری درآمده است.در جامعه امروزی ،حرفه حسابداری به یک شغل حساس و استراتژی بدل شده است زیرا در صورتیکه برای یک کسب و کار حساب درآمد ها و هزینه ها با هم همخوانی نداشته باشند ،ممکن است آن کسب و کار یک شبه سقوط کند.بنابرین میبینید که دوام یک کسب و کار موفق ، بسته به یک حسابداری حرفه ای می باشد موسسه خدمات حسابداری اندیشه حساب رسا در شهرک صنعتی اشتهارد با آموزش های عملی ، حسابداران حرفه ای تربیت می کند وازهرلحاظ باید مورد قبول صاحب کسب وکار باشد مدیران با سابقه موسسه رسا توانسته اند با سالها تجربه،  حسابدارن حرفه ای با انگیره ، با صداقت وپایبند به اصول اخلاق حرفه ای برای کسب وکارها اعزام می کند وهمیشه جهت پشتیبانی حسابداران ازبهترین مشاوران خود استفاده میکند.

خدمات مالی وخدمات حسابرسی درشهرک صنعتی اشتهارد

برخی از شرکت ها ترجیح می دهند یک حسابدار حرفه ای درون سازمانی استخدام کنند، اما به دلایلی که به آن اشاره خواهیم کرد، عقد قرارداد با موسسه حسابداری اندیشه حساب رسا درشهرک صنعتی اشتهارد مزایای متعددی برای کسب و کارها دارد. موسسه اندیشه حساب رسا علاوه بر انجام خدمات حسابداری به آموزش مفاهیم حسابداری ویژه حسابداران پرداخته که در این خصوص میتوانید به صفحه دوره آموزش حسابداری مراجعه کرده و در دوره های مختلف آن ثبت نام نمایید.این نوع مشاوره و خدمات حسابرسی سیستم کنترل داخلی را از نظر اثر بخشی و کارآمد بودن و استفاده از منابع سازمان، ارزیابی و گزارش نموده و اسناد و مدارکی که با رویه های مورد استفاده مالی ثبت شده است را بررسی و کفایت این اسناد را مشخص می نماید. حسابرسی داخلی یک فعالیت مشاوره‌ ای بی طرف می باشد که برای ایجاد ارزش افزوده و بهبود عملیات و کنترل های داخلی سازمان طراحی می‌شود. هدف از حسابرسی داخلی به سازمان کمک می‌کند تا اهداف خود را با رویکردی منظم به پیش برده و مدیریت ریسک را با برنامه ریزی بهتری انجام دهند.حسابرسی داخلی به صورت پیوسته اسناد و مدارک ثبت شده مالی را بررسی می نماید.در واقع حاصل فعالیت واحد حسابرسی داخلی بالا بردن کفایت و قابل اتکا بودن اسناد حسابداری و همچنین کاهش هزینه های حقوقی،کیفری همچنین ایجاد کنترل‌ های داخلی برای کاهش هرچه بیشتر ریسک معاملات و عملیات های مالی یک شرکت است. کارشناسان ومدیران با تجربه با 30 سال سابقه در موسسه اندیشه حساب رسا همیشه آماده همکاری با شما هستند.

نرم افزار حسابداری درشهرک صنعتی اشتهارد

افزایش دقت و سرعت و کاهش خطاهای انسانی از مزایای استفاده از نرم افزار های حسابداری می باشد. افزایش سرعت و کارایی نیز موجب کاهش هزینه های کلی خواهد شد. چون برای پردازش حساب ها نیاز به مدت زمان کمتری می باشد و نرم افزار ارقام را بسیار سریعتر از مغز انسان پردازش می کند. به کار گیری نیروی کمتر برای انجام امور حسابداری از دیگر دلایلی است که منجر به استفاده از نرم افزار های حسابداری می شود.سرعت بالای پردازش ارقام موجب می شود تا اطلاعات مالی به صورت بسیار دقیق و به موقع در اختیار کارکنان قرار داده شود. بدیهی است که انجام یک گزارش نقدینگی به صورت دستی یک فرایند پیچیده و وقت گیر است. اما با بهره گیری از نرم افزار حسابداری این مشکلات وجود نخواهد داشت.کارشناسان ومدیران با تجربه با 30 سال سابقه در موسسه اندیشه حساب رسا همیشه آماده همکاری با شما هستندوقبل از خرید نرم افزار حسابداری حتما با موسسه رسا تماس بگیرید.

ودرآخر شرح وظایف دقیق برای واحدحسابداری، حسابدار خزانه ، حسابدار فروش ، حسابدار صنعتی ، حسابدار صدور اسناد حسابداری، سرپرست حسابداری ومدیرمالی و…اگر شرح وظایف براساس حجم کارشرکت وبا توانایی کارکنان واحد حسابداری منطبق باشد وحسابداران دقیقا براساس شرح وظایف کارکنند هیچ مشکلی درواحد حسابداری نخواهیم داشت وپروسه کاری مطابق با خط مش های تعیین شده اجرا می شود ( درغیراینصورت واحد حسابداری با بی برنامگی مشکلات را زیادمیکند وحسابداران واحد حسابداری بدون برنامه ریزی به حاشیه رانده می شوند وهرکه صبح زودتر وارد حسابداری شد ، به اصطلاح  رئیس حسابداری است و بجای کارکردن ، حاشیه رو تقویت میکنند) ویکی از نتایج خوب شرح وظایف ، کاهش حسابداران درواحد حسابداری است شما می‌توانید بسیاری از دغدغه‌های حسابداری خود را برطرف کنید و با خیالی آسوده امور حسابداری خود را به متخصصان موسسه اندیشه حساب رسا درشهرک صنعتی اشتهارد  بسپارید. ومی توانید با شماره 91030927-021 با کارشناسان ومدیران با تجربه موسسه رسا تماس بگیرید.

حسابداری در فاطمی تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *