دسته‌بندی نشده

خدمات حسابداری، حسابرسی، مشاوره مالیاتی در وردآورد تهران

خدمات حسابداری، حسابرسی، مشاوره مالیاتی در وردآورد تهران

موسسه حسابداری در وردآورد

قلعه وردآورد از چهار دیوار خشتی بلند شکل گرفته بود که در بین آنها چند برج دیده‌بانی هم قرار داشت. قلعه دارای در چوبی بزرگی و داخل قلعه از چند کوچه شکل گرفته بود. داخل هر کوچه چهار پنج خانواده زندگی می کردند. آب قلعه از دو قنات تأمین می شد. وسط حیاط قلعه هم سه حوض قرار گرفته بود و آب قنات‌ها در آن جریان داشت. علاوه بر این، قلعه دارای یک آب انبار و حمام نیز بود. قلعه مسجدی هم داشت که بسیار قدیمی و المهدی نام داشت. در زبان فارسی، ورد، به معنی گل سرخ است و چون در قدیم این محدوده گل‌های لاله بسیاری وجود داشت، به نام وردآورد، به معنای آوردگاه گل سرخ شهرت پیدا کرد.بعد از تخریب قلعه و تعریض خیابان وردآورد، بخشی از این مسجد از بین رفت. در قدیم محل قلعه در محدوده چهارراه انقلاب و ضلع شمال غربی آن واقع شده بود. خیابان وردآورد تنها مسیری محسوب می‌شد که از جاده قزوین جدا می‌شد و به قلعه می رسید. در دهه ۳۰ شاهرخ و ایرج فیروز مدرسه‌ای را برای بچه‌های روستا درخارج قلعه ساختند. این مدرسه بعدها نرجس خاتون نام گرفت.

موسسه اندیشه حساب رسا دروردآوردتهران، متشکل از مدیران مالی شرکت ها، کارشناسان و حسابداران رسمی و خبره که با بهره گیری از کادر مجرب و آشنا به آخرین اطلاعات در زمینه حسابداری، حسابرسی، مالیاتی همواره سعی و کوشش فراوان دارند . که در ارائه خدمات مالی، حسابرسی و مشاوره در راستای اهداف واحدهای اقتصادی و همسویی با آنها جهت رشد وشکوفایی، گامهای موثری بردارندشما می‌توانید بسیاری از دغدغه‌های حسابداری خود را برطرف کنید و با خیالی آسوده امور حسابداری خود را به متخصصان موسسه اندیشه حساب رسا دروردآورد تهران بسپارید. ومی توانید با شماره 91030927-021 با کارشناسان ومدیران با تجربه موسسه تماس بگیرید.

اعزام حسابدار دروردآورد تهران

اگر به نقطه رسیده‌اید که استخدام حسابدار به نظرتان منطقی است، حسابدار می‌تواند به کسب وکارشماکمک کند و در فرایند رشد وتوسعه کسب وکار نیز به شما کمک کند.با موسسه حسابداری اندیشه حساب رسا در وردآورد تهران با مشاوران با تجربه ومدیران با سابقه تماس بگیرید وبهترین راهنمایی وحسابدار مورد نیاز کسب وکارتان رااعزام می کنند .همیشه درکنارشما هستند وخیال شما از بابت حسابدار راحت میکنند . ومی توانید با شماره 91030927-021 با کارشناسان ومدیران با تجربه موسسه رسا تماس بگیرید.

آموزش حسابدار دروردآورد تهران

همانطور که می‌دانید، امروزه یکی از دغدغه‌های اصلی افراد در رابطه با شغل و حرفه‌ای است که در آن مشغول به کار هستند. از آنجایی که رقابت میان شغل‌ها بسیار دیده می‌شود، افراد باید در زمینه‌ی فعالیت خود، بهترین عملکرد را داشته باشند تا امکان حفظ شغل برای آن‌ها وجود داشته باشد. حسابداری یکی از مشاغلی محسوب می‌شود که داوطلبان بسیاری دارد و اگر شما در چنین حرفه‌ای مشغول هستید، باید از عوامل موثر در افزایش دقت حسابدار مطلع باشید.وبرای اینکه خیال شما ازبابت شغل حسابداری راحت شود با موسسه حسابداری اندیشه حساب رسا دروردآوردتهران با مشاوران با تجربه وبرجسته ترین مدیران آموزش عملی حسابداری تماس بگیرید واز آموزش های عملی وحرفه ای آنها استفاده کنید

خدمات اظهارنامه مالیاتی دروردآورد تهران

چنانچه اظهارنامه مالیاتی را با اطلاعات نادرستی پر کرده باشید یا بعد از ارسال، متوجه شده باشید که یک سری موارد را از قلم انداخته‌اید، نگران و مضطرب نشوید. زیرا شما فرصت دارید تا 1 ماه قبل از تاریخ انقضای ارسال اظهارنامه مالیاتی، اشتباهات خود را ویرایش کنید.
با توجه به اینکه همیشه امکان اشتباه وجود دارد، به شما توصیه می‌کنیم تکمیل و ارسال فرم‌ها را به تعویق نیندازید تا در صورت اشتباه، فرصت تصحیح و ویرایش داشته باشید. البته حسابداران درتهیه اظهارنامه مالیاتی نباید اشتباه کنند وبرای آموزش های خدمات اظهارنامه مالیاتی با موسسه حسابداری اندیشه حساب رسا دروردآورد تهران تماس بگیرید واز مشاوره مدیران حرفه ای موسسه رسا استفاده کنید

خدمات مالی وخدمات حسابرسی دروردآورد تهران

امروزه کسب و کار‌ها دچار تحول شده اند و به سمت پیشرفت گام برداشته اند بنابراین سختگیری سازمان امور مالیاتی افزایش یافته است. با پیشرفته کسب و کارها و تاسیس شرکت‌های بزرگ نیاز به یک موسسه حسابداری مانند موسسه حسابداری اندیشه حساب رسا دروردآوردتهران بیشتر از قبل احساس می‌شود. خدمات حسابداری بخش بسیار مهم و حیاتی یک کسب و کار به شمار می‌رود، به این ترتیب سازماندهی بخش‌های مهم شرکت مانند بخش حسابداری شرکت‌‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد و باید برای انجام امور حسابداری از موسسه رسا مشاوران با تجربه ومدیران باسابقه استفاده کرد.

نرم افزار حسابداری دروردآورد تهران

با پیشرفت فناوری‌های رایانه‌ای و گسترش روزافزون دنیای دیجیتال درجهان وقابلیت های گوناگون واستفاده بهینه از این قابلیت ها درشرکت هامی تواند سرعت دسترسی وگزارش گیری در حسابها درسطوح مختلف از جمله مدیریت امور مالی و حسابداری با شکل و شیوه‌های نوین امکان پذیر است. نرم افزارهای حسابداری ابزاری هستند که دقت و سرعت انجام امور مالی و حسابداری را به طرز باورنکردنی ارتقا می‌دهند. در دنیای امروز، استفاده از نرم افزار حسابداری برای هر نوع کسب و کاری ضروری است. لازم است قبل از خرید نرم افزار وضعیت حسابداری شرکت وبررسی کنیم وازنوع فعالیت وحجم معاملات آگاهی داشته باشیم وقبل از خرید نرم افزار حسابداری باکارشناسان ومدیران با تجربه در موسسه حسابداری اندیشه حساب رسا دروردآوردتهران دارند تماس بگیرید.

ودرآخر یکی از نقاط ضعف واحدهای کسب وکار و مسئولین مالی شرکت ها بدلیل عدم آشنایی کامل با قوانین تأمین اجتماعی است. اخذ مفاصا حساب بیمه که مستلزم حسابرسی بیمه ای توسط ممیزین تأمین اجتماعی است، به یکی از مشکلات شرکت ها تبدیل شده است. در صورتی که اسناد و مدارک مثبته شرکت به درستی تنظیم نشده باشند اخذ مفاصا حساب بیمه، شرکت را متحمل هزینه های سنگین می کند. موسسه حسابداری اندیشه حساب رسا دروردآوردتهران با به کارگیری کارشناسان با تجربه در حیطه بیمه و تامین اجتماعی مشتریان گرامی را مدد می کند تا با فرایند پیش ممیزی اخذ مفاصا حساب بیمه را به نحوی بسیار شایسته تسهیل نماید و به خروج منابع مالی بی رویه از واحد تجاری و تحمل جرائم سنگین منجر نگردد.حتما با شماره تلفن 91030927-021 با کارشناسان ومدیران با تجربه موسسه رسا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *