دسته‌بندی نشده

خدمات حسابداری، حسابرسی، مشاوره مالیاتی در گیشای تهران

موسسه اندیشه حساب رسا درگیشای تهران

محله گیشا سرگذشت بسیار شنیدنی و زیبایی دارد. این محله در قدیم زمین‌های بایری بوده که در زمان پهلوی سربازان پادگان جمشیدآباد برای تمرین تیراندازی به آنجا می‌رفتند. در واقع محله گیشا میدان تیر ارتش بوده است. این میدان تیر در ابتدا وقف آستان قدس بود. به همین دلیل در زمانی که شهر تهران مسیر گسترش و بزرگ شدن را پیش گرفته بود، خبری از ساخت‌وساز در آن مشاهده نمی‌شد. در زمان رضاشاه زمین‌های این محدوده که به پایین تپه شهرت داشت، جزو اراضی خالصه (املاک دولتی و حکومتی) محسوب می‌شد.پس از آن در دهه ۱۳۳۰ شمسی دو شریک تجاری به نام‌های کی‌نژاد و شاپوریان یک شرکت عمرانی-ساختمانی به نام کی‌شا راه‌اندازی کرده و کار ساخت خانه برای کارکنان راه‌آهن را در این محله شروع کردند. در نتیجه به تدریج تمامی زمین‌های خالی این محله که در تملک ارتش بود، توسط این دو شریک خریداری و تبدیل به خانه شد.می‌توان گفت شروع تبدیل شدن تپه‌های بایر به محله گیشا از سال ۱۳۳۰ بوده است. کی‌نژاد و شاپوریان، سازه‌ها و آپارتمان‌هایی که در این مکان ساخته بودند را کیشا (حروف اول نام‌خانوادگی دو شریک) نامیدند. به تدریج نام آن به گیشا تغییر کرد و اکنون این محله به گیشا معروف است. البته در سال‌های کنونی نام این محله به کوی نصر تغییر پیدا کرد، اما هنوز هم اکثر ساکنان و تهرانی‌ها نام گیشا را ترجیح می‌دهند.
موسسه اندیشه حساب رسا درگیشای تهران ، مجموعه ای از مدیران مالی ، کارشناسان باتجربه و حسابداران خبره که با بهره گیری از کادر مجرب و آشنا به آخرین اطلاعات در زمینه حسابداری، حسابرسی، مالیاتی همواره سعی و کوشش فراوان دارند . که در ارائه خدمات مالی، حسابرسی و مشاوره در راستای اهداف واحدهای کسب وکار و همسویی با آنها جهت رشد وشکوفایی، گامهای موثری بردارند ودغدغه صاحبان کسب وکاررا کاهش دهند وبرای اینکار شما می‌توانید بسیاری از دغدغه‌های حسابداری خود را برطرف کنید و با خیالی آسوده امور حسابداری خود را به متخصصان موسسه اندیشه حساب رسا در گیشای تهران بسپارید. ومی توانید با شماره 91030927-021 با کارشناسان ومدیران با تجربه موسسه تماس بگیرید.

اعزام حسابداردر گیشای تهران

مهمترین چالش مدیران کسب و کارها استخدام حسابدار معتمد و حرفه ایی میباشد و با توجه به اینکه هر روزه کارهای حسابداری تخصصی تر میشود پیدا کردن یک شخص مناسب جهت حسابداری شرکت ها بسیار سخت شده و مهمتر از همه اینکه حسابدار ها بعد از چند سال کسب تجربه ترجیح میدهند در موقعیت های بهتری کار کنند و متاسفانه ترک کار میکنند. از این رو موسسه حسابداری اندیشه حساب رسا درگیشای تهران با داشتن حسابدارهای باتجربه سعی می کنند به کمک کسب و کارها آمده و با عقد قرارداد با شرکت ها، حسابداربا تجربه در اختیار آنها قرار دهد که به صورت تمام وقت و یا به صورت پاره وقت زیر نظر مدیر مالی در محل کارفرما مشغول به فعالیت شوند. ما همیشه سعی میکنیم کلیه خدمات مالی و خدمات حسابداری را در محل کارفرما ارائه دهیم تا امکان نظارت کافی برای مدیران کسب و کارها فراهم شود. شمامی توانید با شماره 91030927-021 با کارشناسان ومدیران با تجربه موسسه حسابداری اندیشه حساب رسا درگیشای تهران تماس بگیرید.وبا مشاوران ومدیران با تجربه موسسه رسا صحبت کنید .

آموزش حسابداردرگیشای تهران

به روز بودن نه تنها در دانش و اطلاعات حسابداری مهم است بلکه در ثبت گزارشات نیز اهمیت ویژه ای دارد. حسابدارن حرفه ای معتقدند که ارزش گزارشات کامل و به روز بسیار بیشتر از گزارشات ناقص و قدیمی است. حسابداران حرفه ای و موفق گزارشات را با ثبت به موقع اسناد حسابداری به روز می‎کنند و اشتباهات را به دلیل این که فاصله زمانی کمی بین زمان وقوع رویداد و ثبت حسابداری آن وجود دارد، کاهش می دهند حسابدارانی که درموسسه حسابداری اندیشه حساب رسا درگیشای تهران آموزش عملی را زیر نظر اساتید با تجربه می بینند می توانند برای کسب وکارها با موفقیت کار حسابداری را انجام دهند ومیتوانند همیشه ازمشاوران موسسه کمک بگیرند .

خدمات اظهارنامه مالیاتی درگیشای تهران

اظهارنامه مالیاتی ، یک گزارش مالی درباره یک سال فعالیت کسب وکار افراد حقیقی یا حقوقی است. همان طور که اشاره شد، عواقب عدم ارسال اظهارنامه مالیاتی، شامل جریمه و محروم شدن از بسیاری از امتیازات می‌شود. اشخاص حقیقی و حقوقی برای تنظیم اظهارنامه مالیاتی ، شما می توانید از حسابداران باتجربه موسسه حسابداری اندیشه حساب رسا درگیشای تهران استفاده کنید وبرای اینکار با شماره تلفن 91030927-021 با کارشناسان ومدیران با تجربه موسسه حسابداری اندیشه حساب رسا درگیشای تهران تماس بگیرید.وبا مشاوران ومدیران با تجربه موسسه رسا صحبت کنید .

خدمات مالی وخدمات حسابرسی درگیشای تهران

خدمات حسابرسی فرایندی است که کلیه عملیات های مالی و اسناد مربوط به آنها مورد بازبینی و بررسی و رسیدگی قرار می گیرد تا هر گونه مغایرت و خلا ناشی از نقص مدارک و عملکرد مشخص شده و تدبیری برای آن انجام شود . گاهی حسابرسی به صورت داخلی و توسط کارشناسان خود شرکت انجام گرفته که هدف آن گزارش دهی به مدیران ارشد و جلوگیری از هدر رفت منابع و دارایی ها و نیز برنامه ریزی های مالی بوده که اصطلاحا به آن حسابرسی داخلی می گویند و عموما هر سه ماه یکبار انجام میشود البته برخی از شرکتها این کار را شش ماه یکبار یا سالانه هم انجام می دهند.افرادی که برای انجام این کار گذاشته میشوند باید تخصص کافی در این خصوص را داشته و به اصول و استاندارد های آن اشراف کامل داشته باشند . حسابرسان داخلی باید مانند حسابرسان خاجی کاملا مستقل بوده و آزادی ارائه رای خود را داشته باشند و بهتر است یک واحد جداگانه در سازمان بوده و مستقیما زیر نظر مدیران ارشد یا مدیر عامل و سهامدار اصلی کار کنند تا هیچگونه فشاری بر آنها برای ارائه اطلاعات وارد نشود .شما می توانید با مشاوران ومدیران با تجربه موسسه حسابداری اندیشه حساب رسا در گیشای تهران تماس بگیرید

نرم افزار حسابداری درگیشای تهران

نرم افزارهای حسابداری یکپارچه، امکان عملیات همزمان را دارند و استفاده از سیستم را برای کاربران ساده و آسان می کند.بدین نحو که سیستم بطور اتوماتیک نسبت به ثبت و تغییرات لازم را انجام می دهد. بعنوان مثال وقتی فروشنده کالا در حال ثبت یک فاکتور فروش است، سیستم بطور اتوماتیک و همزمان تعداد کالای فروش رفته را از انبار مرتبط کم کرده و حواله آن را برای انبار دار صادر می کند. همچنین با ثبت سند فروش در حسابداری، طرف حساب آن را بدهکار و میزان موجودی کالا را بستانکار نموده و بهای تمام شده کالای فروش رفته را نیز محاسبه و ثبت می کند. لازم به ذکراست نرم افزارهای یک پارچه گران هستند وبرای شرکت های بزرگ مقرون به صرفه هستند بخاطر همین قبل از خرید نرم افزار حسابداری باکارشناسان ومدیران با تجربه موسسه اندیشه حساب رسا درگیشای تهران که 30 سال سابقه دارند تماس بگیرید. وبرای اینکار با شماره تلفن 91030927-021 با کارشناسان موسسه تماس بگیرید.

ودرآخربرون سپاری حسابداری برای مدیران و یا صاحبان کسب و کار که مشغله زیادیدارند میتواند گزینه خوبی در جهت انجام مسائل مالی و حسابداری باشد. قبل از قرارداد با اشخاص و یا موسسه حسابداری برای برون سپاری حسابداری دقت نمایید نیروی انسانی از آموزش حسابداری به شکل کاملا حرفه ای بهره برده باشند. چراکه با عدم آموزش صحیح، عدم تخصص، دقت و عدم سابقه در این شرکت ها و افراد باعث به وجود آمدن مشکلات مالی در کسب و کار شما می‌شود.یکی از دلایل مهم انجام حسابداری مجموعه توسط موسسه حسابداری یا استفاده از حسابداری پروژه ای، کمبود منابع است. یعنی بعضی از شرکت ها برای انجام امور حسابداری خود با کمبود نیروی انسانی متخصص و خبره رو به رو می‌شوند.بنابراین با شماره 91030927-021 با موسسه حسابداری اندیشه حساب رسا درگیشای تهران تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *